Hansen Protection - Omdømmeprofil

I samarbeid med Nordea Bank Norge ASA 5 ØSTFOLD pulsen Å bygge omdømme er å bygge verdi 1 Metode og datagrunnlag 2 Hva skaper bedriftens omdømme? 2 Hva er et godt omdømme? 3 Omdømme Hansen Protection AS 4 Omdømmeprofil Hansen Protection AS 5 Omdømmetrender og – funn i ØSTFOLDpulsen 6 Fra skjønnhetskonkurranse til styringsverktøy 12 INNHOLD: Omdømmeprofil Hansen Protection AS ØSTFOLDpulsen opererer med seks omdømmekategorier, hhv Arbeidsmiljø , Forretningsmoral og samfunnsansvar , Synlig og troverdig ledelse, Sunn økonomi , Produkter og tjenester , samt Nyskaping og utvikling. Under hver omdømmekategori finnes det tre omdømmedrivere, dvs. 18 underbyggende og utdypende omdømmespørsmål. Omdømmeprofilen nedenfor illustrerer hvilken gjennomsnittscore virksomheten har innen hver av omdømmekategoriene sammenlignet med andre bedrifter i fylket. Figur 4: Omdømmeprofil for Hansen Protection AS 50 75 100 Arbeidsmiljø Forretnings- moral og samfunns- ansvar Synlig og troverdig ledelse Produkter og tjenester Sunn økonomi Nyskaping og utvikling Østfold HANSEN PROTECTION AS Industri

RkJQdWJsaXNoZXIy MTkwMTE=