Hansen Protection - Omdømmeprofil

I samarbeid med Nordea Bank Norge ASA 12 ØSTFOLD pulsen Å bygge omdømme er å bygge verdi 1 Metode og datagrunnlag 2 Hva skaper bedriftens omdømme? 2 Hva er et godt omdømme? 3 Omdømme Hansen Protection AS 4 Omdømmeprofil Hansen Protection AS 5 Omdømmetrender og – funn i ØSTFOLDpulsen 6 Fra skjønnhetskonkurranse til styringsverktøy 12 INNHOLD: Fra skjønnhetskonkurranse til styringsverktøy Omdømmespørsmål og omdømmeforvaltning har i dag fått en dominerende plass i den offentlige debatten. Både i politiske spørsmål og i næringslivet er omdømme blitt en avgjørende faktor, med sterk og direkte innvirkning på en rekke av virksomhetens mest kritiske forhold og verdier. Nordisk Barometer profesjonaliserer omdømmemålinger som styringsverktøy for ledere i privat og offentlig virksomhet. I samarbeid med anerkjente fagmiljøer utvikler og tilbyr selskapet omdømme- målinger der kunnskap i respondentgruppen prioriteres fremfor tilfeldige utvalg. Trenger du mer hjelp? Har du spørsmål til rapporten, eller ønsker hjelp til hvordan din bedrift kan jobbe systematisk med å styrke sitt omdømme, ta kontakt med oss: Jørn A. Fredriksen Nils M. Apeland Daglig leder Faglig ansvarlig partner Tlf: 905 64 928 Tlf: 916 44 266

RkJQdWJsaXNoZXIy MTkwMTE=